Ik kan mijn nieuwe polis niet vinden

Als je een nieuwe polis niet kan vinden binnen ePlus komt dit meestal door 1 van de onderstaande situaties.

Ik heb een polis toegevoegd bij een bestaande relatie.

ePlus controleert elke 2 minuten of er nieuwe polissen beschikbaar zijn bij de Serviceprovider en koppelt deze aan de relatie. Als je naar de relatie navigeert kan je daar de polis inzien. Het kan tot 5 minuten duren voordat de nieuwe polis ook zichtbaar wordt in de algemene zoekresultaten, omdat deze periodiek geindexeerd worden.

Ik heb een polis toegevoegd bij een nieuwe relatie.

Als je bij het aanvragen een nieuwe relatie hebt aangemaakt weet ePlus hier nog niet vanaf en omdat polissen altijd gekoppeld zitten aan een relatie zal de polis nog niet zichtbaar zijn in ePlus. Om de polis zichtbaar te maken zal je eerst relaties verschillen moet oplossen om de polis zichtbaar te maken. Als je relatie verschillen hebt krijg je hiervan een melding op je dashboard. Je kan daarna kiezen of je de nieuwe relaties ook wilt aanmaken in ePlus of deze wil koppelen aan een bestaande relatie binnen ePlus

Relatie verschillen moeten verwerkt worden voordat polissen zichtbaar worden